- Diplom
Den digitale kunderejse
Vil du opnå en større forståelse for e-handelsvirksomhedens strategi? Tag kurset den digitale kunderejse, og lær at analysere, kortlægge og designe kundeoplevelsen.
Derfor skal du tage kurset
På kurset den digitale kunderejse får du viden om customer experience management som disciplin og planlægningsværktøj, så du kan foretage knivskarpe analyser af den digitale forretning.
På kurset vil du:
- Blive klædt på til at kunne vurdere og identificere kunderejsen og dens forskellige touch points
- Lære at identificere udfordringer for virksomheden og foreslå relevante indsatser fremadrettet
- Blive i stand til at styrke kundeoplevelsen og loyaliteten fra kunde til virksomhed
Det bliver du bedre til
På kurset den digitale kunderejse lærer du blandt andet om:
- Customer experience management (CEM)
- Kunderejsen online og offline
- Kundeoplevelsen
Hold dig opdateret om efteruddannelse
Gå ikke glip af faglig inspiration
Omstillingsfonden
Få op til 10.000 kroner til din efteruddannelse
Du kan få op til 10.000 kroner årligt via Omstillingsfonden til din uddannelse. Midlerne tildeles efter først til mølle-princippet.
Sådan gør du
Fakta om kurset
Den digitale kunderejse er et valgfag på den merkantile diplomuddannelse under temaet e-handel. Faget svarer til 5 ECTS-point.
Du kan tage faget som et enkeltstående kursus eller som en del af en hel uddannelse.