Gå direkte til indhold

Kom til online informations­møde om efter­uddannelse den 16. jan. 2025.

Tilmeld dig

Få hjælp og vejledning til

Efteruddannelse og kurser

Skriv til os, hvis du har et spørgsmål, som du ikke kan finde svar på her.

Ring til os, eller lad os ringe dig op, hvis du har et spørgsmål, som du ikke kan finde svar på her.

36 15 48 66
Mandag - fredag kl. 9.00 - 14.00
Studerende på efteruddannelse og kurser
Studerende med computer
  • Diplom

Den digitale kunde­rejse

Skriv dig op - kommer snart!

Giv mig besked, når jeg kan tilmelde mig næste hold eller et lignende kursus.

Vil du opnå en større forståelse for e-handels­virksomhedens strategi? Tag kurset den digitale kunderejse, og lær at analysere, kortlægge og designe kunde­oplevelsen.

Derfor skal du tage kurset

På kurset den digitale kunderejse får du viden om customer experience management som disciplin og planlægningsværktøj, så du kan foretage knivskarpe analyser af den digitale forretning.

På kurset vil du:

  • Blive klædt på til at kunne vurdere og identificere kunderejsen og dens forskellige touch points
  • Lære at identificere udfordringer for virksomheden og foreslå relevante indsatser fremadrettet
  • Blive i stand til at styrke kundeoplevelsen og loyaliteten fra kunde til virksomhed

Det bliver du bedre til

På kurset den digitale kunderejse lærer du blandt andet om:

  • Customer experience management (CEM)
  • Kunderejsen online og offline
  • Kundeoplevelsen

Hold dig opdateret om efteruddannelse

Gå ikke glip af faglig inspiration

Omstillingsfonden

Få op til 10.000 kroner til din efteruddannelse

Du kan få op til 10.000 kroner årligt via Omstillingsfonden til din uddannelse. Midlerne tildeles efter først til mølle-princippet.
Sådan gør du

Fakta om kurset

Den digitale kunderejse er et valgfag på den merkantile diplomuddannelse under temaet e-handel. Faget svarer til 5 ECTS-point.

Du kan tage faget som et enkeltstående kursus eller som en del af en hel uddannelse.