- Diplom
Kundeindsigter, trends og tendenser
Du skal tage kurset kundeindsigter, trends og tendenser, hvis du gerne vil opnå viden og indblik i kundesegmenter, trends og tendenser inden for salg og markedsføring.
Derfor skal du tage kurset
Kurset kundeindsigter, trends og tendenser kvalificerer dig til at håndtere komplekse og udviklingsorienterede situationer i arbejdssammenhænge, hvor der skal tages stilling til virksomhedens dataindsamling i forhold til fremtidstendenser og udvikling af virksomhedens fremtidige strategi.
På kurset vil du:
- Opnå viden om kvalitative og kvantitative metoder i tilgangen til kundesegmenter og undersøgelsesområder
- Opnå forståelse af prædiktiv analyse; en forståelse som kan påvirke virksomhedens fremtidige behov for produktudvikling
I virksomheden vil du kunne bidrage med viden om virksomheders datagrundlag og anvendelse af analysemetoder med udgangspunkt i virksomhedens situation, som giver dig kompetencerne til at kunne forstå markeds- og forbrugertrends.
Det bliver du bedre til
På kurset kundeindsigter, trends og tendenser lærer du blandt andet om:
- Kundesegmenter
- Trends og tendenser
- Kvalitative og kvantitative metoder
- Prædiktiv analyse
Nyt om salg og markedsføring
Gå ikke glip af faglig inspiration
Omstillingsfonden
Få op til 10.000 kroner til din efteruddannelse
Fakta om kurset
Kundeindsigter, trends og tendenser er et retningsspecifikt fag på den merkantile diplomuddannelse i salg og markedsføring. Faget svarer til 5 ECTS-point.
Du kan tage faget som et enkeltstående kursus eller som en del af en hel uddannelse.
“Kundeindsigter, trends og tendenser er et spændende kursus, hvor jeg blandt andet har lært at bruge mine kundeindsigter, inden jeg skal ud og launche et nyt produkt.