Gå direkte til indhold

Kom til online informations­møde om efter­uddannelse den 16. jan. 2025.

Tilmeld dig

Få hjælp og vejledning til

Efteruddannelse og kurser

Skriv til os, hvis du har et spørgsmål, som du ikke kan finde svar på her.

Ring til os, eller lad os ringe dig op, hvis du har et spørgsmål, som du ikke kan finde svar på her.

36 15 48 66
Mandag - fredag kl. 9.00 - 14.00
Studerende på efteruddannelse og kurser
Studerende på efteruddannelse og kurser
Studerende med computer
  • Diplom

Marketing­ledelse og koncept­udvikling

Skriv dig op - kommer snart!

Giv mig besked, når jeg kan tilmelde mig næste hold eller et lignende kursus.

Vil du lære mere om sammen­hængen mellem segmentering, værditilbud og produkter og virksomhedens marketing­strategi? Så er kurset marketing­ledelse og koncept­udvikling noget for dig.

Derfor skal du tage kurset

Kurset marketingledelse og konceptudvikling kvalificerer dig til at arbejde med virksomheders marketingstrategi, så du bliver den, der kan skabe sammenhæng mellem marketingstrategien og virksomhedens overordnede strategi. Du får ny viden og praktiske kompetencer, så du er klædt godt på til at lede marketingaktiviteterne i din virksomhed og udvikle succesfulde koncepter.

På kurset vil du:

  • Opnå en forståelse af, hvordan digitalisering kan indgå i marketingstrategien
  • Opnå en forståelse for branding og international marketingstrategi
  • Blive i stand til at lede marketingdiscipliner tværfagligt i virksomheden, så du kan planlægge og gennemføre konceptudvikling og marketingtiltag
  • Kunne bidrage med analyse af kundeprofiler, segmenter og virksomhedens værditilbud på en måde, så du kan være med til at kvalificere marketingfunktionens rolle i virksomheden

Det bliver du bedre til

På kurset marketingledelse og konceptudvikling lærer du blandt andet om:

  • Marketingledelse og konceptudvikling
  • Branding
  • International marketingstrategi
  • Sammenhængen mellem virksomhedens overordnede strategi og marketingstrategien
  • Digitalisering i marketingstrategien
  • Sammenhænge mellem segmentering, virksomhedens værditilbud og produkter

Nyt om salg og markedsføring

Gå ikke glip af faglig inspiration

Omstillingsfonden

Få op til 10.000 kroner til din efteruddannelse

Du kan få op til 10.000 kroner årligt via Omstillingsfonden til din uddannelse. Midlerne tildeles efter først til mølle-princippet.
Sådan gør du

Fakta om kurset

Marketingledelse er et valgfag på den merkantile diplomuddannelse i salg og markedsføring. Faget svarer til 10 ECTS-point.

Du kan tage faget som et enkeltstående kursus eller som en del af en hel uddannelse.