- Akademi
Oplevelsesledelse
Vil du styrke din ledelsespraksis i service- og oplevelseserhvervet? Så er kurset oplevelsesledelse noget for dig.
Derfor skal du tage kurset
Oplevelsesledelse udvikler din overordnede strategiske forståelse for servicevirksomhedens situation i relation til dens omverden, herunder markeds- og konkurrenceforhold samt trends og deres mulige indflydelse på virksomhedens situation.
På kurset vil du:
- Opnå viden om praksis og udvikling inden for ledelse, motivation og forandring i service- og oplevelseserhvervet
- Kunne håndtere praksisnære problemstillinger i forhold til service- og oplevelsesvirksomhedens omverden og konkurrenceforhold
- Blive klogere på betydningen af strategisk forretningsudvikling og ledelse i service- og oplevelseserhvervet
- Få kompetencerne til at udvikle service- og oplevelsesvirksomhedens ledelsesmæssige og strategiske arbejde
Det bliver du bedre til
På kurset oplevelsesledelse lærer du blandt andet om:
- Grundlæggende strategisk forståelse for virksomheden og dens omverden
- Trends inden for service- og oplevelseserhvervet
- Ledelse i service- og oplevelsesvirksomheden – herunder motivation og forandringsledelse
Nyt om service og oplevelse
Gå ikke glip af faglig inspiration
Printvenligt materiale
Hent et faktaark om kurset
Download faktaarket og hav et overblik over kurset lige ved hånden.
Fakta om oplevelsesledelse
Fakta om kurset
Oplevelsesledelse er et valgfag på akademiuddannelsen i service og oplevelser. Faget svarer til 10 ECTS-point.
Du kan tage faget som et enkeltstående kursus eller som en del af en hel uddannelse.