- Akademi
Marketingplanlægning og forhandling
Vil du specialisere dig inden for markedsføring og lære at planlægge, gennemføre og vurdere markedsføringsaktiviteter? Så er kurset marketingplanlægning og forhandling lige noget for dig.
Derfor skal du tage kurset
På kurset marketingplanlægning og forhandling lærer du at varetage og styre virksomhedens markedsføringsaktiviteter og forhandlingsprocesser, både nationalt og internationalt.
På kurset vil du:
- Udvide din horisont inden for marketingplanlægning og forhandling med nye teoretiske perspektiver og praktiske problemstillinger
- Blive rustet til at arbejde med en bred vifte af arbejdsopgaver inden for markedsføring, både i Danmark og i udlandet
- Få kompetencer til at analysere og vurdere mulighederne på et givent marked med henblik på virksomhedens markedsføringstiltag
- Lære om markedsføringsplanlægning, markedsvurdering, forhandlingsteknik og markedsanalyse
På kurset får du også færdigheder til at analysere og vurdere markedsføringsaktiviteter i forhold til kulturelle problemstillinger.
Det bliver du bedre til
På kurset marketingplanlægning og forhandling lærer du blandt andet om:
- Markedsføringsplanlægning
- Salgspotentiale
- Forhandlingsteknikker
- Markedsanalyse
- Jura - herunder aftaleret, e-handel og markedsføringsloven
- Kulturteorier og -analyse
Nyt om salg og markedsføring
Gå ikke glip af faglig inspiration
Printvenligt materiale
Hent et faktaark om kurset
Download faktaarket og hav et overblik over kurset lige ved hånden.
Fakta om marketingplanlægning og forhandling
Fakta om kurset
Marketingplanlægning og forhandling er et obligatorisk fag på akademiuddannelsen i salg og markedsføring. Faget svarer til 10 ECTS-point.
Du kan tage faget som et enkeltstående kursus eller som en del af en hel uddannelse.