Gå direkte til indhold
Jens Peter Kjær Hansen

Jens Peter Kjær Hansen

Lektor

3615 4868

jpkh@cphbusiness.dk

Cphbusiness Søerne,
Nansensgade 19
København K

Fagligt arbejdsområde på Cphbusiness

Undervisning, forskning og udvikling inden for programområdet

På Cphbusiness arbejder jeg som underviser på "Service og Oplevelse", og primært på bacheloruddannelsen International Hospitality Management. Her underviser jeg indenfor områderne virksomheds- og forretningsstrategi, forandringsledelse, serviceledelse, servicedesign og kunderelationer. Ét af mine fokusområder er, at udvikle de didaktiske metoder til at skabe bedre viden hos mine studerende gennem anvendelse af forskellige platforme, herunder de digitale muligheder, som giver helt nye muligheder for at arbejde sammen med de studerende om at skabe deres egen viden.

Jeg er læringskoordinator på Service & Oplevelse, og underviser på lektoruddannelsen for nye adjunkter.

Derudover arbejder jeg med forskning indenfor bæredygtighed i servicebranchen, med særligt fokus på betydningen af ESG-rapportering.

Uddannelsesmæssig og erhvervsfaglig baggrund

Uddannelsesmæssig baggrund

  • Lektor, 2017
  • Cand. Merc. i Strategisk virksomhedsledelse fra Handelshøjskolen, 1990.

Erhvervserfaring

Min erhvervserfaing bygger på primært på 20 års arbejde med salgsledelse, salg (B2), markedsføring, kundeservice, forretningsudvikling og forretningsledelse. Som det fremgår af nedenstående liste, er denne erfaring opbygget i privatejede internationale virksomheder.

  • 2017  Lektor ved Copenhagen Business Academy
  • 2012  Underviser ved Copenhagen Business Academy
  • 2009 Adm. direktør, Infopaq Danmark A/S
  • 2009 Salgsdirektør, Infopaq Danmark A/S
  • 2007 Landechef, Cision Danmark A/S
  • 2006 Salgsdirektør, Cision Norge AS
  • 2006 Salgsdirektør, Cision Danmark A/S
  • 2003 Salgschef, Observer Danmark A/S
  • 1993  Salgschef, Compaq Computer A/S

For yderligere information se min LinkedIn profil, eller kontakt mig på jpkh@cphbusiness.dk

https://www.linkedin.com/in/jphprofile